Kategori: Türk Porno Resim

Sort: tarih | başlık | izlenme | | Yorum | Karışık Sort Ascending
Ekran:

Abaza Olan Askerimin Ateşini Aldım

Ekleyen 2 sene önce

759 İzlenme0 Yorum

Erkek arkadaşımla nişanlandıktan sonra askere gitmişti askere gitmeden önce ne geceler yaşardık şimdi o askerde sürekli beni arzılıyordu askere gitmesinin ardından üç ay sonra izne gelmişti daha yola çıkmadan beni ara...

Abim Ağzıma Boşaldı

Ekleyen 2 sene önce

692 İzlenme0 Yorum

Merhaba beyler sizlere başımdan gecen anımı yani seks hikayesi anlatıcam aklıma geldikce midem bulanıyor ama oan nasıl olduda açtım ağzımı anlamadım,lise yıllarında abim beni nasıl altına alıp inlete inlete sikti onu ...

Abim Ağzıma Boşaldı

Ekleyen 2 sene önce

479 İzlenme0 Yorum

Merhaba beyler sizlere başımdan gecen anımı yani seks hikayesi anlatıcam aklıma geldikce midem bulanıyor ama oan nasıl olduda açtım ağzımı anlamadım,lise yıllarında abim beni nasıl altına alıp inlete inlete sikti onu ...

Abim Canım Kardeşim Diyerek Sikti

Ekleyen 2 sene önce

559 İzlenme0 Yorum

Selam bugün sizlere öz abimin beni domaltarak canım kardeşim diye diye nasıl siktiğini anlatıcağım.İsmim İlayda 21 yaşındayım balık etli görenlerin bir daha bakıcağı fizikteyim. Neyse asıl konumuza dönelim bir gün ann...

Abim Yengemi Gözümün Önünde Götünden Sikti

Ekleyen 2 sene önce

580 İzlenme0 Yorum

Abimin ismi Mert. 27 yaşında bayan kuaförüdür. Genellikle dizilerde setlerde sürekli olarak çalışır ve kısacası erkeklerin anlayacağı dilden anlatmak gerekirse am sikmeye doymuş birisidir. Fakat yengem de at gibi karı...

Abimle Yatakta Bitmek Bilmeyen Seksimiz

Ekleyen 1 sene önce

670 İzlenme0 Yorum

Selamlar ben Rizeden Fatma 23 yaşında genç güzel bir kızım. Hala üniversiteye devam ediyorum ama şimdi sizlere çok özel bir hikayemi anlatacağım. Abimle yaşadığımız seks dolu anların en özel yanlarını size anlatacağım...

Abla Dedim Ama Sikmek Zevkliydi

Ekleyen 2 sene önce

1.14K İzlenme0 Yorum

Normalde köyde yaşıyorduk ama ben Üniversiteyi kazandım ve İstanbula yerleşmiştim. Üniversite bitti ve yine burada yani istanbulda yaşamımı sürdürmekteyim. Bizimkiler ise memlekette yaniköyde yaşıyor. Evlilik zamanım ...

Ablam Escort Çıktı

Ekleyen 2 sene önce

709 İzlenme0 Yorum

Merhaba beyler başımdan geçen inanılması zor ve gerçekten piyango gibi bir olayı anlatıcağım.Bir gün arkadaşlarla oturduk içiyoruz,aklımıza nerden geldiyse escort bayan bulup herzaman beraber gruop seks yapmak geldi.G...

Ablam ile farklı anlar ensest sex hikaye

Ekleyen 2 sene önce

540 İzlenme0 Yorum

Farklı fantaziler kurmaklı olduğum ve değişik tatlar aradığım bir dönemdi. Haliyle biraz yakışıklı olduğumdan ve konuşkan bir dilim olduğundan, istediğim zaman kız ayarlayıp aynı gün yatağa atabiliyordum. Ama insan bı...

Ablamı eniştemle sevişirken izledim

Ekleyen 2 sene önce

483 İzlenme0 Yorum

Selamlar herkese ben Beren 25 yaşındayım. Aslında yaşanan seks hikayesi ablam ve eniştem arasında geçen desek daha doğru olur yani olayın kahramanı ben değilim bir hafta olmuştu ablam gilde kalıyordum annem hastalandı...

Ablamın götünü siktim

Ekleyen 2 sene önce

497 İzlenme0 Yorum

Selam ben Ahmet, 25 yaşında ve azgın bir erkeğim yıllarfdır ablamın hayalini kurarak 31 çekiyorum. Bir gün ablamın kolasının içine istek artırıcı attım. Bende penis büyütücü ve geciktirici içtim. 15 dk sonra etikisini...

Ablamın Müthiş Bacakları Sex İsteğimi Arttırdı

Ekleyen 2 sene önce

403 İzlenme0 Yorum

Yaz akşamları bizim ailemiz genellikle açık seçik giyinmektedir. Bu arada çok pardon, ben Veli. Antalya sıcaklarını hepiniz çok iyi bilirsiniz. Yine öyle bir akşam üzerinde evde şortla yalnız başıma oturuyorum. Ablam ...

Ablamla Yasak İlişkimiz

Ekleyen 1 sene önce

445 İzlenme0 Yorum

Merhabalar benim adım Burak 25 yaşında yakışıklı bir erkeğim. Her zaman kızlar benden çok hoşlanır birlikte olmak isterdi. Birçok kişiyle birlikte oldum. Ama ablam beni her zaman başka türlü etkilemiştir. Onun o dolgu...

Ağzıma Zorla Soktu

Ekleyen 2 sene önce

513 İzlenme0 Yorum

Merhaba sex hikayeleri benim adım Nilay Adana’da oturuyorum fakat aslen doğu illerinden birinde doğdum fakat yazmak istemiyorum neresi olduğunu. Evlendim ve adana’ya gelin geldim . önce size kendimi anlatayım 24 yaşın...

Ağzıma Zorla Soktu

Ekleyen 2 sene önce

534 İzlenme0 Yorum

Merhaba benim adım Nilay Adana’da oturuyorum fakat aslen doğu illerinden birinde doğdum fakat yazmak istemiyorum neresi olduğunu. Evlendim ve adana’ya gelin geldim . önce size kendimi anlatayım 24 yaşındayım 1.70 boyu...

Ah Baldızım O Amcığını Hergün Yalarım

Ekleyen 2 sene önce

597 İzlenme0 Yorum

Evleneli fazla bir zaman geçmesede karımdan çabucak sıkılmıştım aklımda hep baldız vardı amına koyim. sülale olarak birbirine düşkündük yine bir sülale düğününde bir araya gelmiştik herkes muhabbet sohbet halindeydi b...

Alev Alev Yanan Amına Su Döktüm

Ekleyen 2 sene önce

767 İzlenme0 Yorum

Alev alev yanan kaşarın amını su dökmek benim borçumdur bunun için önce sevgilim ile kafelere doğru gidiyor ve orada biraz sohbet ettikten sonra artık oda benim azgınlığımı dile getirmişti ve diyordu bana senin yarrağ...

Alt Kattaki Komşumu Siktim

Ekleyen 2 sene önce

499 İzlenme0 Yorum

Komşum çok güzeldi aşıktım küçücük ağzı fındık gibi burnu beyaz tenliydiamınında küçük olduğunu tahmin ediyodum uzun zamandır hep onu hayal edip karımı sikiyodum bir gün cesaretimi gösterip bi defa beraber olalım dedi...

Amatör Seksi Bakire Liseli Am Resimleri

Ekleyen 2 sene önce

388 İzlenme0 Yorum

am göt resimlerini slip beyaz dantelli kliotunun içinde saklarken duştan yeni çıkmış ince belli sıkı kalçalı güzel fiziğiyle liseli çıplak seksi resimlerini arkadaşına çektiriyor

Amca Oğlunun Bakire Kız Arkadaşını Siktim

Ekleyen 2 sene önce

409 İzlenme0 Yorum

Merhabalar amca oğluyla ortak iş yana Kadir ben. Ortak işimizde amca oğlu bakire ve seksi bir kız arkadaşını işe aldı. Ben hatunu görür görmez bu sikmek istediğim kız profili demiştim. Amca oğlu geçen ay iş gereği İta...

Amcamın Azgın Kızını Becerdim

Ekleyen 2 sene önce

979 İzlenme0 Yorum

Ben sizlere geçen hafta sonu köye gittiğim zaman yaşadıklarımı anlatmak istiyorum. Benim başımdan bir evlilik geçti. Karım sikiş yapmaktan hoşlanmadığı için ondan ayrılmıştım. Benim sikişi seven bir kadın bulmam gerek...

Amcamın azgın kızını becerdim.

Ekleyen 2 sene önce

640 İzlenme0 Yorum

Amcamın azgın kızını becerdim. Ben sizlere geçen hafta sonu köye gittiğim zaman yaşadıklarımı anlatmak istiyorum. Benim başımdan bir evlilik geçti. Karım sikiş yapmaktan hoşlanmadığı için ondan ayrılmıştım. Benim siki...

Antalyada Rus Turist ile Yaşadıklarım

Ekleyen 2 sene önce

535 İzlenme0 Yorum

Antalyada rus turist ile yaşadıklarımı anlatmak istiyorum sizlere, önce ben bir memur olarak görev yapmaktan olan bir yetmiş boyunda yakışıklı bir insanım ve çok güzel bir işim olmasının yanı sıra bir yıldan beri biri...

Arkadaşımın Ablasını Uyutarak Siktim

Ekleyen 2 sene önce

569 İzlenme0 Yorum

Geçen Hafta Arkadaşıma 1 Haftalık Kalmaya gidecektim uzak yerdi. Antalya da neyse akşam Dabbe filmini izliyorduk arkadaşın ablasının adı Buse film bitti. Bir gün sonra başka film izledik. Arkadaşım Yasin dershaneye g...

Arkadaşımın Karısı Beni Benden Alıyordu

Ekleyen 2 sene önce

809 İzlenme0 Yorum

Arkadaşım diye demiyorum karısı mankenlere taş çikartacak hatta kaya çikartacak kadar güzel bir karıdı ,ve aynı angelini jolie gibi bir götünü vardı ve enfes bir teni ilede arkadaşım ile nasıl evlendiğini bilmiyorum a...

Arkadaşımın Karısına Döşüyorum

Ekleyen 2 sene önce

918 İzlenme0 Yorum

Ben olay zamanı 27 yaşımda idim arkadaşımda aynen öyle idi arkadaşın karısı kendinden 5 yaş küçük bir kadındı çokta görünümlü bir dişi idi 5 yıllık evli olmasına rağmen cocuk yapamıyordu çok mars ouyordu arkadaş yanın...

Arkadaşımın Karısını Siktim

Ekleyen 2 sene önce

588 İzlenme0 Yorum

Merhaba arkadaşlar ismim hakan,size kısa süre önce yaşadığım güzel bir olayı anlatmak istiyorum,liseden itibaren çok yakın olan arkadaşımın karısını nasıl siktiğimi anlatıcam arkadaşımın ismini vermiyicem fakat karısı...

Arkadaşımın Kız Kardeşini Siktim

Ekleyen 2 sene önce

576 İzlenme0 Yorum

İyi günler arkadaşlar,benim ismim hakan,1.88 boyunda esmer geniş omuzlu yakışıklı,maddi durumu olmayan biriyim,geçtiğimiz sene başımdan geçen hala unutmadığım bir maceramı sizinle paylaşmak istiyorum,askerliğimi yaptı...

Arkadaşımın Liseli Kızını Siktim

Ekleyen 2 sene önce

396 İzlenme0 Yorum

Merhaba arkadaşlar yaşı 19 olan liseli kızları çok seven bir erkeğim. Tesadüf olarak iş arkadaşımın kızı da azgın ve istekli çıkınca benim hatunu memleketine gönderdim. İşten izin aldım ve hatuna mesaj attım. 19 yaşın...

Arkadaşımın Sevgilisiyle Güzel Anlar

Ekleyen 1 sene önce

578 İzlenme0 Yorum

Merhaba benim adım Oğuz. Şu an Üniversite öğrencisiyim liseden gelen spor sevdam üniversitede de devam etti ve antrönörlüğü kazandım. Ev arkadaşlarımla aynı bölümü okuyoruz. Günümüzü gün ederek eğleniyorduk. Eve g,ren...

Arkadaşımın Türbanlı Ablası

Ekleyen 2 sene önce

469 İzlenme0 Yorum

Merhaba arkadaşlar sizlere 10 yıl önce yaşadığım ama hala aklımdan çıkmayan güzel bir anımı anlatmak istiyorum. O zamanlar 19 yaşına yeni girmiş ve daha yeni ergenlikten çıkmış bir gençtim. Bizüm üst katta kalabalık b...

Arkadaşımın Yollu Karısını Zevkle Becerdim

Ekleyen 2 sene önce

527 İzlenme0 Yorum

Yakın arkadaşım uğur iş gereği yurt dışına çıkınca iki yıl görüşememiştik iki yılın ardından tekrar istanbula dönmüştü üstelik yanında eşini de getirmişti orada alman bir hatunla evlenmişti her neyse iki senenin acısı...

« Geri